ခ်စ္စံအိမ္ဘေလာ့သည္ သိ၍တတ္လို ့ေရးၿခင္းမဟုတ္ပါ ရင္ထဲကစကားလုံးမ်ားကုိစာလုံးအၿဖစ္ေၿပာင္းလဲေရးသားၿခင္းသားၿဖစ္ေသာေၾကာင့္လာလည္ၾကေသာမိတ္ေဆြမ်ားအားလုံးကုိ အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္

Wednesday, January 25, 2012

ေလာကဓံနဲ ့ကၽြန္မ

ေလာကဓံႏွင့္ကၽြန္မ >>>

ေမြးစထဲက ေလာကဓံဆိုတာ
ခံလာလိုက္တာ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ ေက်ာ္ခဲ့ပါေလေရာ
ေတြ ့ၾကဳံလာတဲ ့ခက္ခဲမႈ
၀မ္းနည္း ၀မ္းသာ
အနိမ့္ အၿမင့္ ၿပဳံးလိုက္ မဲ့လိုက္
အနိုင္ အရွဳံး အခ်စ္ အမုန္း
ေက်ာ္ေစာၿခင္း က်ရွဳံးၿခင္း
ေၿခြရံမ်ားၿခင္း ဘယ္သူမွမရွိၿခင္း
နဲ ့လည္းေတြ ့ခဲ ့ဆုံခဲ ့ဖူးတယ္

ခ်စ္တဲ့ သူနဲ ့လည္းေကြကြင္း ခဲ့ဖူးတယ္
ခ်စ္တဲ့ သူနဲ ့လဲ ဆုံေတြ ့ဖူးတယ္
ငုိခဲ ့ဖူးတယ္ လြတ္လပ္စြာလဲ ရယ္ခဲ့ဖူးတယ္
ေၾသာ္ ေလာကဓံ ငါခံလာလိုက္တာ
နစ္ေတြေတာင္ ၾကာသြားခဲ့တာပဲ
မွန္ေရွ့ ၾကည့္မိတယ္  ဟို................
လြန္ခဲ့တဲ ့၁၀ စု နစ္ေလာက္ လန္းဆန္းၿခင္း

တက္ၾကြၿခင္းေတြ မေတြ ့ေတာ့ပါလား
မ်က္လုံး ရဲ ့စြမ္းအားေတြ လည္း
အေရာင္ေမွးမွိန္ေနေရာ ့သလား
အသားအေရးေတြ ေရာ
ႏုပ်ဳိၿခင္း မဲ ့ေလေရာ ့သလား
ေၾသာ္ ေလာကဓံ  ကၽြန္မကုိ ႏွိပ္စက္လာလိုက္တာ
ခႏၶာ ကုိယ္ေတာင္ စကားေတြ ေၿပာလာပါေရာ

ကၽြန္မ ရဲ ့အၿပဳံးေတြ မ်က္လုံးေတြ
ကုိယ္ခႏၶာ ရဲ ့လွဳပ္ရွာ မႈေတြ ေႏွးေကြးကုန္ပါေရာ့လား
ေလာကဓံ ရဲ ့အပူမီးေၾကာင့္ထင္ပ
ေလာက ေၾသာ္ ေလာက သင္ ကၽြန္မကုိ
သင္ေပးခဲ့တာေတြ အရမ္းမ်ားေနခဲ့တာပဲ
ဒါေပမဲ ့ ကၽြန္မ ေလာကဆိုတာထဲကေန

ရုန္းမထြက္နိုင္ေသးပါလား
သင္ၿပေနေသာ အိုၿခင္း နာၿခင္ ေသၿခင္း
ဆိုတာေတြကုိ ကၽြန္မ ဘာလို ့
အမွန္မၿမင္ခဲ့ရတာလဲ
ေလာက ၾကီးကသင္ေပးတဲ ့ပညာေတြေတာ့
ကၽြန္မ အသက္အရြယ္နဲ ့သိသင့္သေလာက္
ၾကဳံခဲ့သေလာက္ သိေနေပမဲ ့

ေလာကုတၲရာ တရားကုိ ဘာလို ့မၿမင္ေသးရတာလဲ
ေၾသာ္ ကၽြန္မသိၿပီ

ဘာမွာ မလုပ္ရေသးတာကုိ
ခံလိုက္အုံးေပါ့ က်င္လည္သမွ်
ဘ၀ေတြမွာ ေလာကဓံ ရဲ ့အပူဒဏ္ေတြကုိ
ခံလိုက္အုံးေပါ့ သစၥာ တရားကုိ မေတြ ့သ၍
ခံလိုက္အုံးေပါ့

ေၾသာ္ ေလာကဓံ ႏွင့္ ကၽြန္မ...........

No comments:

Post a Comment